La Carpeta del Ciutadà és un servei que l'Ajuntament d'Olot ofereix als ciutadans, permetent-los consultar les seves dades de padró, vehicles, immobles, guals, rebuts, realitzar pagaments on-line i realitzar tràmits administratius, permetent reduir al màxim els seus desplaçaments a les oficines municipals i tenir accés les 24h al dia.
Podeu accedir a la Carpeta Ciutadana amb Idcat Mòbil o bé amb un certificat digital admes per catcert.
( ‘ACCÉS AMB VALid o CERTIFICAT’).
En el cas de no disposar d’idcat Mòbil podeu donar-vos d’alta directament a
alta idcatmobil També podeu sol·licitar un certificat digital IDCAT a l’Oficina d’atenció ciutadana (OAC) o al Consell Comarcal de la Garrotxa
- l'idCAT Mòbil és el sistema d'identificació i signatura electrònica a través de dispositius mòbils
- el certificat IDCAT és un certificat electrònic que s’instal·la al navegador
Com demanar el certificat digital IDCAT Projecte co-finançat per el Ministerio de Industria, Energia y Turismo-Plan Nacional de Investigación Científica, Desarrollo e Innovación Tecnológica 2008-2011
Projecte: TSI-050100-2008-56
VALIDACIÓ DE DOCUMENTS ELECTRÒNICS