Ajuntament d'Olot

Requisits per la tramitació electrònica

  1. Disposar de certificat digital. L'Ajuntament d'Olot admet els certificats IdCAT, DNI-e, certificat de la FNMT, Camerfirma i AC Firmaprofesional.
  2. Depenent del certificat que disposeu haureu de tenir instal·lades les corresponents claus públiques, les podeu descarregar en els següents enllaços en funció del vostre certificat: FNMT, CatCert, Camerfirma, Firmaprofesional.

  3. Navegador suportat. A continuació es mostren una llista dels navegadors suportats i on descarregar-los.
  4. NavegadorVersióCompatibleLink
    Mozilla FirefoxSuperior a 52No
    Mozilla FirefoxESRSiDescarregar
    Google ChromeNo
    Internet ExplorerSiDescarregar
    Microsoft EdgeNo

  5. Per finalitzar el tràmit i signar-lo electrònicament ens caldrà tenir el Java instal·lat amb la darrera versió disponible. El podem descarregar en aquest enllaç o comprovar si el tenim instal·lat i acutalitzat
  6. Adobe Acrobat Reader per que un cop finalitzat el tràmit podem obrir el document generat. Descarregar

Obtenir certificat digital

Qualsevol entitat certificadora pot emetre un certificat digital, com per exemple DNI Electrònic, idCat i Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre.
L'Ajuntament d'Olot pot proporcionar certificats idCat per persones físiques, si vosté el vol es pot adreçar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i se li emetrà de manera gratuïta, només necessita el seu DNI i una adreça de correu electrònic.

Desactivar finestres emergents

Firefox


Explorer


Com comprovar el certificat

Mozilla Firefox ESR


Internet Explorer


Java

Com habilitar el Java en el Firefox ESR


Com permetre l'execució d'Applets de Signatura